Login:

Passwort:

Registrieren
Persönliche Seite von phipä / 91389 Besucher bisher

storm the gates of hell!


phipä's musiktipp:

KYUSS - sozusagen die erfinder des stoner rocks








jaja, meine kollegen... :D

"don't waste your time, or time will waste you...." (muse)

und ach ja, wenn wir schon nicht beim thema sind: spart energie und tut was für eure umwelt... welcher idiot würde schon sein eigenes haus, das er geschenkt bekam, einfach so zerstören??




einige tolle covers, damit gleich klar ist was für mich gute musik ist =)









und was natürlich nicht fehlen darf: =)















würg!! kotz!! hüüää!





.





let's play some poker...

sprüche zur faulheit, dem thema meiner maturarbeit:

Was man nicht im Bett tun kann, ist nicht wert, getan zu werden.
(Groucho Marx, 1895-1977)

Gott hat uns in die Welt gesetzt, damit wir uns amüsieren. Alles übrige ist platt und scheusslich und erbärmlich.
(Voltaire, 1694-1778)

Nicht der Mensch hat am meisten gelebt, welcher die höchsten Jahre zählt, sondern derjenige, welcher sein Leben am meisten empfunden hat.
(Jean-Jacques Rousseau, 1712-1778)






ach, meine charts müssten schon wieder aufgefrischt werden... naja, ich warte noch ein bisschen ^^
auf die reihenfolge hab ich nicht allzuviel wert gelegt, im vorderen bereich sind meine top-alben und im hinteren solche die mir einfach gut gefallen.

Album-Hitparade
# Interpret/Titel
1Queens Of The Stone Age
Lullabies To Paralyze
2Queens Of The Stone Age
Songs For The Deaf
3The Strokes
First Impressions Of Earth
4Muse
Black Holes & Revelations
5Queens Of The Stone Age
Era vulgaris
6Queens Of The Stone Age
Rated R
7Placebo
Once More With Feeling - Singles 1996-2004
8Regina Spektor
Begin To Hope
9Die Ärzte
Jazz ist anders
10Beatsteaks
Limbo Messiah
11The Killers
Sam's Town
12Biffy Clyro
Puzzle
13Blindside
The Great Depression
14Black Mountain
In The Future
15Die Ärzte
Rock'n Roll Realschule - MTV Unplugged
16Eagles Of Death Metal
Peace Love Death Metal
17System Of A Down
Hypnotize
18Nickelback
The Long Road
19Linkin Park
Meteora
20The Fratellis
Costello Music
21The Raconteurs
Consolers Of The Lonely
22Arctic Monkeys
Favourite Worst Nightmare
23Gölä
Wildi Ross
24Franz Ferdinand
You Could Have It So Much Better
25System Of A Down
Mezmerize
26Serj Tankian
Elect The Dead
27Arctic Monkeys
Whatever People Say I Am, That's What I'm Not
28System Of A Down
Toxicity
29Bush
Sixteen Stone
30Björk
Debut
31Mando Diao
Ode To Ochrasy
32Asobi Seksu
Citrus
33The White Stripes
Icky Thump
34Gölä
Uf u dervo
35John Lennon
The John Lennon Collection
36Navel
Frozen Souls
37Kaizers Orchestra
Maestro
38Stiller Has
Poulet Tour
39The Hives
The Black And White Album
40Linkin Park
Hybrid Theory
41Züri West
Retour
42Patent Ochsner
Liebi, Tod & Tüüfu
43Coldplay
A Rush Of Blood To The Head
44Stiller Has
Geisterbahn
45Placebo
Meds
46Nickelback
All The Right Reasons
47Coldplay
X&Y
48Faithless
Outrospective
49Dido
Life For Rent
50Patrice
Nile
51Gorillaz
Demon Days
52Gorillaz
Gorillaz
53Radiohead
In Rainbows
54Ramones
Loud, Fast Ramones: Their Toughest Hits
55Beastie Boys
Solid Gold Hits
56Massive Attack
Collected
Meine Freunde
***MUSIC***hitparade.ch/mypage/music
~#DeViL-dArLiNg#~hitparade.ch/mypage/devildarling
hitparade.ch/mypage/-
Ale Dynastyhitparade.ch/mypage/brian-dynasty
alida1hitparade.ch/mypage/alida1
Amyyhitparade.ch/mypage/amyy
analdohitparade.ch/mypage/xamaximus
andi11hitparade.ch/mypage/andi
Angus Young3hitparade.ch/mypage/jenu
ASALNILUFARhitparade.ch/mypage/asalnilufar
BeeBeehitparade.ch/mypage/beebee
Big Smokehitparade.ch/mypage/bigsmoke
Bosankahitparade.ch/mypage/sabrina-bih
Butzli1hitparade.ch/mypage/butzli1
Chilledkrötehitparade.ch/mypage/chilledkroete
Claudehitparade.ch/mypage/claude
DD2hitparade.ch/mypage/doubledave2
dorli000
Duo Dick & Doofhitparade.ch/mypage/duo-dickunddoof
eye2
fabiohitparade.ch/mypage/fabio73
fatserbjensenhitparade.ch/mypage/fatserbjensen
Go RHCP GOhitparade.ch/mypage/rhcp-fan
greenhorn
GRUNGERhitparade.ch/mypage/grunger
hindihitparade.ch/mypage/hindi
Hip Hop4Lifehitparade.ch/mypage/john
I sweat bloodhitparade.ch/mypage/muetz
käthi
kokonihitparade.ch/mypage/kokoni
Koumbianerhitparade.ch/mypage/ottifant
landjeegerhitparade.ch/mypage/landjeeger
M-Budgetman
Musicfreakhitparade.ch/mypage/musicfreak
nanalunahitparade.ch/mypage/nanaluna
Narutohitparade.ch/mypage/naruto
Nathanlouphitparade.ch/mypage/ironipod
quadrätlihitparade.ch/mypage/quadraetli
Schätzli
Schwizerinhitparade.ch/mypage/silvia
selehitparade.ch/mypage/sele
skudihitparade.ch/mypage/rita
SoC_Girlhitparade.ch/mypage/kim
SportyJohnhitparade.ch/mypage/sportyjohn
Steffen Hunghitparade.ch/mypage/steffen
Stoneyhitparade.ch/mypage/stoney
SugarTastehitparade.ch/mypage/diva
tintahitparade.ch/mypage/tinta
Tschuhitparade.ch/mypage/tschu
Xiriushitparade.ch/mypage/xirius
XpinkprincessXhitparade.ch/mypage/forme
YVEhitparade.ch/mypage/yvonne

:D nicht lustig!! :D

























Gästebuch

hindi
15.01.2018 13:56
Kamala
26.09.2011 22:14
Ach du Armer....hast schon so lange keinen Gruss mehr bekommen hier .... nun ist er da .... und die neue Hintergrundfarbe ist auch zur Kenntnis genommen ...Zitroooone .... süss ....
SoC_Girl
14.11.2010 18:16
Just because you're paranoid don't mean they're not after you
Kopfweh
22.07.2010 19:21
"gutzured" "kaschier" Dein Mulitipli
SoC_Girl
27.06.2010 12:41
schwyzerörgeli - süüüüüüüüüüüüüüüüss
SoC_Girl
10.02.2010 14:26
Grüsse zurüüüüüüüüüück
SoC_Girl
01.11.2009 12:44
Haha, du bist ja sehr philosophisch angehaucht aber natürlich sehr lieb was du da sagst
SoC_Girl
30.10.2009 22:47
Und ich bin sicherlich schmackhafter als ein Ü-Ei! .. die gibts doch in der Schweiz?
SoC_Girl
24.10.2009 20:31
phipä
SoC_Girl
18.07.2009 12:35
Danke *verneig*
SoC_Girl
11.07.2009 16:02
Ich bin also quasi James Dean und sie Zac Efron? Das gefällt mir Sehr sehr gute Vergleich Stefan. Das ist super! I'm a LEGEND!
SoC_Girl
10.07.2009 19:31
Was natürlich nicht möglich ist, denn James Dean ist GOTT
SoC_Girl
08.07.2009 09:59
Na vielen Dank, werde ich etwa schon mit der ANALFRISUR verglichen?
SoC_Girl
05.07.2009 18:49
Vielleicht sind sie keine radikalen? Ja gell... super ... find ich auch... *zuspam*
SoC_Girl
05.07.2009 16:27
Ich bemerke gerade, dass man nur noch einen Namen hier im GB sieht
SoC_Girl
05.07.2009 16:26
Yep. Jede Religion ist anders. Die Botschaft des Liedes bleibt aber, auch wenn die Gruppe Mormonen sind, die selbe
SoC_Girl
04.07.2009 13:11
Da irrst du dich nicht aber eher würde ich das Lied als Kritik an Gott bezeichnen, bzw an Religion
SoC_Girl
03.06.2009 19:04
Ich auch eher muss mal etwas früher aufwachen
SoC_Girl
03.06.2009 18:52
Indirekt schließlich hättest du auch gehen können
SoC_Girl
03.06.2009 18:27
Zu lange mit mir geschrieben gestern?
SoC_Girl
03.06.2009 18:12
Na immerhin siehst du ich beschere keine Kopfschmerzen
SoC_Girl
02.06.2009 18:55
Nein! du hast doch von der einen gesprochen die du hier kennengelernt hast und von der du dann ein Bild gesehen hast und die Situation fandest du komisch... deshalb wollte ich dich fernhalten aber der Teufel hat dich verführt
SoC_Girl
02.06.2009 18:10
Halte dich von meiner page fern, wenn du kein Bild von mir sehen willst
SoC_Girl
17.05.2009 18:10
ALLE aus Portugal
SoC_Girl
17.05.2009 17:57
Ähm ja. Die zwei oben sind Madeira. Die 3 unten Lissabon. Siehst du, so viele Bilder schon gemacht und die verplante Kim kommt durcheinander
SoC_Girl
17.05.2009 17:27
Danke. Sind auf Madeira gemacht worden
SoC_Girl
17.05.2009 17:16
Kleider machen Leute
SoC_Girl
17.05.2009 16:54
Habe zwei Glamour gekauft in Holland. Da war sie bei den best dressen woman auf Platz 14 immerhin.
SoC_Girl
17.05.2009 16:46
Sie ist ein britisches It-Girl Und ich finde sie kann was
SoC_Girl
17.05.2009 16:25
Ach ja Lily ALlen ist mein It-Girl Nr. 1 - sitzt jetzt bei The X-Factor oder so in der Jury.
SoC_Girl
17.05.2009 16:23
Oh der Anfang deiner mypage hat sich geändert. Hut ab UNd damit du nicht zu kurz kommst - HIER DER EINTRAG
XpinkprincessX
24.04.2009 18:52
Hey Himbeertörtchen Du hast recht, wir chatten zu selten, aber du kennst mich ja, entweder bin ich zickig, narzistisch oder eben schreibfaul. Lischen
***MUSIC***
14.04.2009 19:57
Tja Phipä, das esch gschmacksach... du muesch demet läbe Ich finds halt GENIAL! Gruess von Princess Sofy...
SoC_Girl
07.04.2009 09:51
SIE HAT MEIN SELBSTBEWUSSTSEIN GESTHOLEN Tut mir leid, mein lieber Herr Ex-Pastor - aber ich sehe mich gezwungen Anklage zu erheben!!! Und ich will Entschädigung + Schmerzensgeld! Mein Anwalt wird dir ein Schreiben zukommen lassen!
SoC_Girl
04.04.2009 16:28
Sie hat morgen eine erste Sitzung mit mir, in der wir dagegen amkämpfen. Hat allerdings seinen Preis
XpinkprincessX
29.03.2009 17:30
Danke für den Eintrag Ja mir gehts echt gut, dir? Ich will die Tasche auch, die beschreibt mich sowas von Liebste Grüssssssssseeeeee
SoC_Girl
29.03.2009 15:04
Und Nur die Liebe zählt Dieses kompliment lässt die Steinin erröten, wenn du sie jetzt anfasst, bricht sie auseinander DIE HITZE
SoC_Girl
29.03.2009 09:54
Steinin redet gerade nicht Sie schaut GZSZ und ißt Schokolade Aber sie bemängelt deine heutige Kleiderwahl! Aber sicher komme ich mit, Trauzeuge und Brautjunger - perfekt
SoC_Girl
28.03.2009 23:50
Das musst du mit Steinin in einem Ehevertrag klären - da habe ich nichts zu sagen
SoC_Girl
28.03.2009 23:39
Er ist eig. eine Sie also eine Steinin und Frauen mögen es romantisch und wollen einmal in ihrem Leben in weiß und kirchlich heiraten - es tut mir leid - aber es führt kein Weg daran vorbei Morgen ist der Termin beim Standesamt!
SoC_Girl
28.03.2009 23:19
Er hat äußerst feminine Rundungen dieser Stein Wann ist die Heirat? Ich will Brautjungfer sein!!! DARF ICH ? DARF ICH? HMM? DARF ICH???? JAAA?
SoC_Girl
28.03.2009 22:58
Ich hoffe es war Liebe auf den ersten Blick - oder lag er mit dem Gesicht im Matsch ? Findest du ihn schön?
SoC_Girl
28.03.2009 22:49
DU bist es! Oder hast du ihn etwa noch nicht bemerkt? Der Arme!
SoC_Girl
28.03.2009 22:34
Willst du, dass der Stein dich angräbt? Das muss der neue Besitzer beurteilen - der letzte scheinbar nicht, deshalb hat er ihn weggeworfen
SoC_Girl
28.03.2009 22:18
Also ein kleiner zierlicher zickiger lesbischer Stein?
SoC_Girl
22.03.2009 10:30
Willst du einen kleinen flachen oder eher so mit ecken und Kanten? Einen großen, den du auf die Fensterbank stellen kannst? Ein Felsbrocken ... oh ... ne ,den kann ich nicht werfen !
SoC_Girl
21.03.2009 12:41
Vielen Dank fürs Abstimmen Ich wirf dir mal einen Stein in den Garten oder wie wir das in Baden-Württemberg sagen "Ich wirf da mol ä Schtei in Garde" Was so viel bedeutet wie: Hast was gut bei mir Küssle
Kopfweh
20.03.2009 13:09
Zauber-Greetz an den nachdenklichen 'Buben' aus Winterthur von einer gutartigen Hexe
SoC_Girl
07.03.2009 13:34
Heeeeey lieber Herr Ex-Pastor Mir gehts prima Sag bloß du lebst noch^^ Da will ich doch gleich wieder anfangen zu singen
*piis*
01.03.2009 14:37
heei phipä..aber mini hendergrondfarb esch schöner seich...Lg Larissa
XpinkprincessX
24.02.2009 20:42
Ach nö.
XpinkprincessX
23.02.2009 21:16
Aha. Mhm. Oho. Ohja. Jap. In der Tat. Finde ich auch.
Bosanka
23.02.2009 00:20
dangge, Schatziiii liebe Grüße =)
XpinkprincessX
22.02.2009 19:31
Ach du alter Schleimer Übertriebener hätte man mich nicht beschreiben können Nun ja du hast mich in der Tat narzistisch gestimmt Danke Beruht auf Gegenseitigkeit... mit herzallerliebsten Grüßen
hindi
18.02.2009 17:00
Hey ciao Phipä! Han au wieder mal es Bsüechli gmacht da Gruess am Basler im Züribiet!
***MUSIC***
17.01.2009 14:45
J0 esch so bes jetz hed no niemer för dä sch**** abgstomme. hehe. lg
quadrätli
15.01.2009 16:34
huuu, das hätt ez abo schwär noch "chrankäbrüeder" tööönt glg
I.C.H.
14.01.2009 17:45
Danke! Werd ich versuchen..
quadrätli
13.01.2009 19:56
häsch ja fasch di glich farb gwäält ...und wa wünschisch all dänä lüt, wo nöd lieb sind? hehe glg
XpinkprincessX
05.01.2009 20:49
Hab' ja schon lang' nichts Gutes für dich getan Und "Lisa schläft nicht mehr dreckig" ..sie hat sich heute geduscht Dafür schläfst du mit einem Mannweib Sieh' es zweideutig Also bis dann mal Stefan
GRUNGER
05.01.2009 19:21
Danke für deinen GB eintrag lg GRUNGER
SoC_Girl
02.01.2009 19:51
HAPPY NEW ROCKIN' YEAR
quadrätli
01.01.2009 13:47
happy new year lg
quadrätli
24.12.2008 14:22
hui nai, der arm jz mueser nomal es johr machä? bi au zwääg, danke,... han dMA abgee ond hanez agfange MAbüecher läse... wiä laufz dr dänn soo idä "schuel" ond mitä freud'sche text? ganz schöni wiänachtä und ä gueti ziit, lg
quadrätli
22.12.2008 09:27
jä sälüüü^^ mini page isch dFolg vonre churzschluss ähnlichä reaktion xiiii und au dementsprechend supi gmacht wie läbsch au immr? lg
XpinkprincessX
26.10.2008 16:53
muahahaha, danke, ich finde die Hintergrundfarbe auch geil, so karamellig^^ So ein Mist aber auch, für immer mit Kim verheiratet, ist natürlich schlecht Das haste aber schön formuliert, Süßholzraspler
Arturo Bandini
21.10.2008 17:31
....ohhhja seeehr glückläch viu Glück morn
XpinkprincessX
19.10.2008 18:07
Hey Wo bist du nur, vermisse dich Liebling
Arturo Bandini
19.10.2008 15:46
FCB= Hopp YB... abr egau Gruäss
***MUSIC***
06.10.2008 00:25
salü. gratulier dir au no nochträglech!!!
XpinkprincessX
02.10.2008 17:40
Happy Birthday, du heißer Psychiatriepfleger in Ausbildung Wünsche dir alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles alles Gute!!! Dazu noch Gesundheit, Glück, hübsche Frauen und viel Geld Du weißt wie ich es meine Feier schön und lass den Alkohol fließen
***MUSIC***
29.09.2008 11:39
Sali phipä. thx für den Eintrag wish you a nice day!
XpinkprincessX
21.09.2008 18:57
Uuups, ich habe das Küsschen vergessen
XpinkprincessX
21.09.2008 17:03
Kimi hat ihre Idee von mir gestohlen, merk dir das Außerdem war ich die die mit den Steckbriefen begonnen hat. Dazu habe ich nicht diese altmodischer Schreibweise wie sie. Und dein komisches zusammengesetzten Namen habe ich bis hierher noch nie bermekt. So, jetzt haste den Salat
XpinkprincessX
14.09.2008 20:10
Hart Egal, ich vergebe und vergesse meinem Beschützer
XpinkprincessX
13.09.2008 17:54
Döner macht dich schöner - und du bist der beste Beweis dafür
XpinkprincessX
13.09.2008 17:34
Hahaha ... soo süß bist du .... Okay, Themawechsel: Ich hab grad einen Schokokuchen gegessen. Mhm ... sehr lecker
XpinkprincessX
13.09.2008 17:18
Hehe ... du bist doch nur eifersüchtig auf die Haarfarbe des Weibmannes Der sieht doch echt aus wie ein Fräulein
XpinkprincessX
13.09.2008 14:26
Nur weil ich Katy Perry mag, bestimmt. Naja, ... ich bin eben noch klein, dumm und jung Hier, das wäre doch was für dich: http://de.youtube.com/watch?v=pS-Wee0jb4U&feature=related
XpinkprincessX
11.09.2008 19:21
Sorry dass ich dich Blödmann nannte ... da kam meine zickige Arroganz mir wieder zuvor
XpinkprincessX
10.09.2008 20:41
Oha!!!?? Wie nett ... ich werde ja wohl noch meinem eigenen Geschmack haben dürfen, denn deiner würde ihn nur versauen Blödmann ....
XpinkprincessX
09.09.2008 14:33
I don't understand what you mean Aber egal
XpinkprincessX
08.09.2008 20:39
Das meinst du jetzt nicht ernst?^^Du weißt bewstimmt nicht mal was das alles bedeutet, Sweetie
XpinkprincessX
05.09.2008 17:57
Hi Mister Habe schon länger nichts mehr von dir gehört! Gehts dir denn gut? I hope ... also ich kann mich über meine Luane nicht beklagen, und mein Gezicke hat sich reduziert kann ich dir schon mal garantieren Bis bald mal, Lisa
musicfan
03.09.2008 20:09
Hallo phipä, merci für di Itrag i mis GB! I dirä Hitparade hett's Einiges, wo mir o gfaut (Dido, Coldplay, Nickelback, Linkin Park, Gölä). Ha mir "Biffy Clyro" aglost (vorhär niä ghört vo denä), und "Umbrella" findä-n-i so viu agnähmer zum Losä aus ds Originau. LG musicfan
alida1
30.08.2008 09:17
Oje, ech be jo scho en ewigkeit nöm uf dinere page gsi! Es paar neui belder heds...und das placebo no i dinere hitparade esch, fend ech super Liebe Gruess nach Basel Anna
Sindy
27.08.2008 15:55
Hallo, danke für Dein Eintrag in meinem Gästebuch. Ich bin aber von Baselland. Gruss Sindy
mrs. chick
25.08.2008 19:16
hi you guy, also mit 'biffy clyro' kann ich nix anfang aber mit den vertigo of bliss also damit schoon ... wonnige wishes
SoC_Girl
21.08.2008 18:12
Hmmmm, der Gedanke kam mir noch gar nicht Wie ich sagte oder im Steckbrief schrieb, manchmal etwas verpeilt!
SoC_Girl
20.08.2008 17:53
Echt? Das ist ja cool, heiliger Vater Klein jung und eine Lesbe, das ist das perfekte Gesamtpaket So und jetzt kann ich auch wieder auf meine mypage
SoC_Girl
20.08.2008 17:18
Hey, Pfarrer in spe, was ist mit diesem Datum? In Deutschland ist am 3.10 Tag der Deutschen Einheit, ist natuerlich immer praktisch, einen Feiertag nach seinem BDay zu haben, fuer die grossen Feste lg von der Kampf-Lesbe
XpinkprincessX
18.08.2008 11:24
Hey Mäuschen Wieso bist du zurzeit so ... komisch zu mir? Bin verdutzt, ob was los ist? Ich wüsste von nichts.... Lg Lisa
hindi
29.07.2008 23:14
salüüü! merci villmal für d'grüess und vill vergnüege im real life
ASALNILUFAR
27.07.2008 11:23
Echt cool die mypage ... mach weiter so
***MUSIC***
26.07.2008 21:32
hey phipä jetz god bi mer das video au nöme...schad LG
*piis*
22.07.2008 09:52
joo esch mega schöön dört obe...hesch gwösst fo döt one gset mer s matterhorn das he so paar lüüt wo ou döte gsii sind behouptet...hesch's du schomou gse
***MUSIC***
20.07.2008 16:53
hey phipä klar, es muess au chli meidlihaft usgseeh aber so vell werd ech öbbe nöm uf dere mypage mache schöne tag no und LG
SugarTaste
20.07.2008 13:30
thx für deinen eintrag neee, ich hab 2 männer in meiner hitparade, declan(in der albumhitparade) und ashley parker angel (in der singlehitparade, jedoch nur ein song ) gruss von sugaaa
SugarTaste
19.07.2008 10:15
Hey du cooli page, interessante musiggschmack joo, liebs grüessli, und da wärs scho gsii sugaaa, aja, dis pic het style
XpinkprincessX
12.07.2008 20:12
HOLA,Da treffen 2 verschiedene Musikrichtungen aufeinander Uuuups, sorry, jeder für sich. Hier mal was Positives: Die Hintergrundfarbe und ein paar Bilder Trotzdem liebe Grüße von mir, Lisa
SoC_Girl
30.03.2008 15:22
Hey Also die "nicht lustig" Dinger sind ja echt der wahnsinn zum Schreien Die Hintergrundfarbe finde ich geil, was nicht was alida wieder hat Sehr ausgefallen Lg Kim ach jaaaa: Ohhhh, du armer
Angus Young3
02.03.2008 21:43
cooli Page! bi ou ä Börni Fan! schöni farb! Glg
hindi
11.02.2008 13:25
Daaanke villmal! Cha nur nöd säge, dass ich über die Kenntnis sonderlich stolz gsi bin...
hindi
04.02.2008 11:50
jaja. so chas gah! aber nöchscht wuche sind's vilicht wieder 6 uf züri. sie leischtet ame so gern entwickligshilf und schpielet am samschtig ja gäg sankt galle....
hindi
24.01.2008 15:10
Sali Du! S'Grüen isch immer no schön. Saftigi Wiese, Früehlig... Passt richtig . Aber Dini Umfrag muesch no chli pushe! En liebe Gruess us Ziiiiri! Und scheeeni Fasnacht!
kokoni
18.01.2008 15:36
oi, bis ich punkto seiteninhalt so weit bin wie du, dauert es noch JAHRZEHNTE.... aber erst muss ich - deine seite inspiriert mich dazu - ENDLICH mal die neue ÄRZTE scheibe reinziehen!!!
alida1
05.01.2008 14:08
Ciao Phipä...diese Hintergrundfarbe finde ich SCH..... iiiiii die tut richtig weh in den Augen, da kommt mir ja die Magensäure hoch!!! Hoffe nicht dass einen Pulli in dieser Farbe tragen wirst sonst muss ich dann sofort wieder flüchten!! Bis bald
YVE
03.01.2008 13:41
Hahaha, danke vill mal Ez fählt mer numeno e cooli Umfrag. Aber das überlahn ich dene wo d Ideä dezue hend ^^ Grüessil
YVE
02.01.2008 13:25
klar rockt kreativpause. aber nid wenn si scho so lang isch we bi mir han mir eigentli vorgno ufs neue jahr, die pause z beände. mal luege öbis die wuche no schafe, ha ja schliesslich no ferie wünsch der natürli no es happy new year!
YVE
01.01.2008 19:30
hammer umfrag yesss!
hindi
26.12.2007 16:22
Voll Kuuuuls Grüüääännn! Schöni Feschttag und alles Gueti in 2008!
Hami
18.12.2007 12:56
Greeeeeeen Das rockt! Mercii viel mal
hindi
11.12.2007 09:25
hey man! gaht's guet? immer no 6 punkt, ich weiss . gratuliere zum wintermeischtertitel! aber es sind glaub au scho 8 punkt gsi zur winterpause... en scheene dag zrugg!
I.C.H.
07.12.2007 20:39
Merci für den Gästebucheintrag! Dein Humor gefällt mir auch sehr gut! Die sind so geil die "Nicht lustig" LG, Judith
Brösmeli
06.12.2007 16:06
Hi phipä! Han erscht hüt entdeckt, dass du mir mal vorere Ewigkeit en Iitrag is Geschtebuech gschriibe häsch (bin nöd gad vill da mini Siite am update..) Häsch en cooli Siite da. Aber die Nichtlustig mitem Herr Riebmann sind würklich nid luschtig. Das mal am Rande erwähnt. Schöne Gruess.
Nathanloup
05.12.2007 16:33
Hry phipä! Merci viu mau, ja eg gniesses
kokoni
20.11.2007 00:37
Super Seite... Super Musikgeschmack!
Naruto
04.11.2007 20:14
Haha messi Phipä =) jep ich bi de wo jede mäntig bim bahnhof umeschwirrt xD morn erneut und 1 johr älter ;-) greez
hindi
01.11.2007 13:01
Hey ciao phipä! come stai? In Züri schiint d'Sunne! Vilicht will's wieder nur no ein Punkt isch?? Ich wünsch der en ganz en schöne Tag
alida1
27.10.2007 12:57
Hallo phipä jo jo ech weis unglaublech aber wahr mech geds no ben en schlächte Cheib! Hoffe der gohds guet und du besch gsund und gfrässig he esch ide nöchschte Ziet eigentlech mal en Uftrett plant..ech wett ändlech mal dis Chönne go beurteile un abbraccio grande..la tua amicetta di lucerna
Hänsi
18.10.2007 22:18
Hast eine schöne Seite,Danke für den GB Eintrag
Marioparty8
18.10.2007 20:02
Hallo phipä Deine Page gefällt mir auch Danke, das du mir einmal einen "Naja, nicht gleich negativen" GB-Eintrag gemacht hast! Ich habe überhaupt nichts dagegen! Ich hab noch zu tun Liebe Grüsse MP8=)
Chilledkröte
18.10.2007 19:15
Hey Phipi, merci füre Itrag. Ha dänkt, i duemi hurtigschwing revangschiere - scho lang nütme ghört, stimmt. Jojo, mir chöi jo widrmou chlei Memöle. Du no e Frog, was hets mitem RedBull undem Klavier uf sich? Verstoh nume Bahnhof...
hindi
04.10.2007 10:48
ah, che bello, parliamo italiano un poco. Era a Firenze due settimane fa e posso parlare qui piu o meno
hindi
03.10.2007 13:46
Tanti auguri a te da Zurigo!
Musicfreak
02.10.2007 14:09
Vil Glück zum Geburtstag du junge Schnuufer!
Claude
02.10.2007 11:07
Happy Birthday! Alles Guete und no e schöne Tag! Gruess
SportyJohn
02.10.2007 00:30
Gratulieren dich mit deine gebürtztag
Musik-fan
26.09.2007 19:02
Vielen Dank für Deinen Eintrag! Du hast ja schon recht... Aber ein bisschen dichten muss man auch können... Du hast aber auch eine tolle Page!!!
alida1
23.09.2007 01:57
Hallo Phipä he be scho lang nöm be der gsi! Be gad din Musigtip am lose...gfallt mer ned schlächt...sie sengt zemmli schräg zwöschedore das gfallt mer! Ganz en liebe Gruess und nomol en Alida
hindi
14.09.2007 09:13
Nei, de staetz und de goodold70 sind det gsi. isch also challengue league und fuessball gsi und übrigens cooli föteli us griecheland. bsunders das mit de sunnebrüle
eye2
13.09.2007 18:24
Ciao phipä! Äs liäbs Grüässli nach Basel und ich hoffe, diär gads guät! eye2
hindi
10.09.2007 13:55
Hey phipä! Danke villmal für de Gruess! Isch am letschtä Samschtig im Rahme vo Winthi - Locarno bi mir aacho! (Jetzt dörfsch no rate, wer's gsi isch... *g*)
YVE
06.09.2007 10:46
Jee... M-Budget! Das rockt
hindi
30.08.2007 09:49
aso mindeschtens grinse im hintergrund han i di gseh
hindi
28.08.2007 22:55
ja ja. immer hinedurehocke und die andere bim singe uuslache...
Stoney
27.08.2007 21:00
hey sehr gern gscheh wegem fahre e basler ladig hitparade.ch hehe take care
sändlä92
15.08.2007 18:27
coole my page du schwitzerörgeler
YVE
14.08.2007 21:39
HA! Das isch ja mal geil, eine OHNI Smilie! Danke! Super! Das macht mer doch gad Freud!
Phoenixx
02.08.2007 21:19
jou merci für de iitrog, hesch ou e stylischi hitparade greez Yanik
**j#O#y**
27.07.2007 16:08
hi merci...has zwar ersch itz gseh...aba jo...sry!
alida1
20.07.2007 17:05
He phipä danke förs Nachträgliche Komplimänt a mini Page Jo be halbi Italiäneri die eint Helfti vo mim Härz schlod för Italie die ander för d Schwiiz! Ha dänkt ech schriebe d Antwort i dini Page und ned i mini...so mues jede wo mini Page bsuecht um d Antwort uf dini Frog i dini Page go läse cho lg alida
alida1
20.07.2007 00:04
Buona Sera phipä gsesch met Placebo chamer mech öberall hie locke He also ech fende dini Page voll genial agfange vo de geile hammermässige Albumhitparade (7 vo dene ufglischtete 20 hani au be mer em Regal) bes zo dene Comics vorallem dä met de Zahnpastatube ha jetzt grad es paar Lachafäll ka und M-Butget magi au Fäldschlössli Bier..wer ned? After Eight mhhhh immer!! Eine wo Schwizerörgeli spellt und grad zwöi Placebo Albene i sinere Hitparade ufglischtet hed...hee Grüessli us Lozärn alida
hindi
12.07.2007 00:56
salüüü! han jetzt mal no en iitrag uf de andere hp gmacht
hindi
25.06.2007 09:28
ciao phipä! das isch ja unglaublich!!! und dänn grad als erschts.... hätt i au nöd dänkt... ich hoffe, du überläbsch das! liebi grüess!
hindi
04.06.2007 10:20
il mio italiano e anche solamente della scuola, ma non ho fatto niente e sonon sorpresa che il fonziono che bene . una buona settimana!
**j#O#y**
03.06.2007 16:26
ju ehh be der esch es gääl mlg lyde
hindi
01.06.2007 13:46
he, phipä hai visto che tu parla italiano sul la pagina da Ale Dynasty. Ma sono sicuro che il tuo italiano e megliore che questo da me...
hindi
28.05.2007 17:42
Jä, jetzt hesch ja doch no öppis mit em FCB! Gratuliere zum Cupsieg! E gueti Wuche!
pünktli
26.05.2007 12:56
Danke für dini nätte komplimänänt, dini Page isch ou cool (faus ig das noni ha gseit) Das mit dä Frage isch äs guäts Mittu gägä langwilli . vo dinä Biuder bechummi gad lust uf öbis Süässäs
Mümmelgreis
26.05.2007 10:25
Heey, cooli charts. Findi guet! Und di geile comics ersch Aja und Baselfan bisch au na.. das isch natürlich meischterlich!! (oder au ned ganz ). Gruess
hindi
25.05.2007 15:06
MEISCHTER, SCHWIIZER MEISCHTER Sorry, ich han mer's nöd chöne verchlämme. Aber es isch a d'Nerve gange... Uf jede Fall wünsch ich Dir schöni Pfingschte. Bisch imene Pfila?
Go RHCP GO
22.05.2007 16:08
hey, schöni farbe !!!! nicht lustig isch voll luschtig!!!! mis hattrick team heisst: wie echt? findsch es selber use? nenei...leider hanis nöd chöne fc rhcp nenne (hets scho gha), drum heissts jezt VFB RHCP!!!! (bringt anschinend glück: in dütschland günnt mer mit vfb vorne dra d meischterschaft )
hindi
21.05.2007 09:48
phipä, bisch au scho gschpannt uf de dunschtig??? mini nerve brennet langsam dure...
Laurianne
18.05.2007 14:05
cooli page phipä, was leitisch du für lager? gummibärli bilder findi ou cool Lg. laura (merci för de itragzu mim geburi)
I.C.H.
14.05.2007 22:40
Hey Phipä!Hast echt ne klasse page und nen guten musikgeschmack!!Aber am Besten sind immer noch die Comics!(Hab grad aber keine Ahnung, wie die nochmal hießen.. ) LG, I.C.H.
X-fussel
14.05.2007 22:21
Hey Das Kompliment kann ich nur zurück geben! Genau auf die Musik steh ich auch! Tu mich nur immer etwas schwer, da ich kaum "orginal Sachen" hab und viel gemischtes auf den CDs und da weißt hinterher nimmer was wie hieß und von wem war.. werd googeln und mich schlau machen und die Musi vervollständigen... Und noch en x-tra Kompliment für "Nicht lustig" -sehr geil!!! Lieben Grüß
hindi
14.05.2007 12:29
Ooohhhh! Nur no ein Punkt!!! Jä, ich glaube würkli langsam, dass euise "gross Feind" Meischter wird.
hindi
10.05.2007 14:48
Hey, "mer" händ wieder echli meh Luft (mindeschtens bis am Sunntig )
hindi
07.05.2007 14:09
hoi phipä! jo langsam wird's eng. ich glaub, ihr hend öppe die bessere chartä . aber d'hoffnig schtirbt z'letscht!!!
hindi
25.04.2007 13:23
he phipä! gratuliere no zum sieg am sunntig! die meischterschaft isch glaub würkli nonig gloffe...
50timm
24.04.2007 17:55
heeeey! uli stein u nichtlustig...quuli page!!! peace 50timm
Xirius
21.04.2007 14:15
Sali Phipä, Kuuuli Mypage, und än guetä Musikgschmack.. Gruss Steven
martina1100
12.04.2007 18:18
hey Merci vell mal ha mech echt uf din Itrag gfröit und naja es chönd ned ganz alli emmer so Fean sie vo dere "Liebe" aber schön das du das gschrebe hesch ! hesch MSN ?? lg Maritna
hindi
12.04.2007 09:22
Hoi Phipä! Gratuliere zum Sieg dur Offside-Goal in Züri . Jetzt wird's würkli heiss. So wie's im Moment uusgseht, holed er euis würkli no ...
hindi
05.04.2007 09:17
Hey! Gratuliere zum erschte Platz! und das Föteli vo de Schtrass isch genial!!!
eye2
24.03.2007 15:25
Hoi Phipä! Gads guet? Ich hoffes. Ha mi scho lang nüme bi diär gmäldet... Wünsch dr äs schöns Weekend und bis denn, liebi Grüäss vo dr eye2
hindi
18.03.2007 22:50
Phipä, jetzt han i für Dich no en extra Link iigfüegt
hindi
15.03.2007 12:35
Ja, ich weiss, han en gwüsse Vorteil gha... Muess würkli mal verbii cho. So "Hindi on tour" mache, hehe
~Lucky~
13.03.2007 16:04
Hi, gummibärchen passen auch gut zu Bier gruß lucky
Geese
12.03.2007 21:36
ja, das dachte ich mir auch grad^^ vielen dank fürs vorbeischauen! ich find die comics voll cool
hindi
12.03.2007 09:10
Juhuu us Ziiiri! Muess säge bi dem Lagerföteli chömed grad wieder alti Gfühl uuf... und gfunde hani Di au Aber ich verrates nööd!
sele
11.03.2007 19:21
hallo phipä cooli föteli wo du da hesch vo de börni lg sele
YVE
10.03.2007 13:52
Hoi Phipää, ja hesch rächt "Pause 4 President" isch rächt churz xi! Aber bi somene schönä Früehligstag hani eifach müesse mini Cam uuspackä und üch a minere Freud teilhaa la Freut mich natürli, dass si dir gfalled! Grüessli us Schwyz, Yvonne
fatserbjensen
10.03.2007 01:10
Ha, und wer ist Gast 777 ?
Duo Dick & Doof
08.03.2007 13:48
tja - die auswahl hat ja einen hintergrund und hat nichts mit geschmack zu tun, oder doch?? wir wissen da nichts genaueres
hindi
07.03.2007 09:10
ja phipä! gib's zue. bi gemein gsi . Defür han i nach em letschte heimmatch vom zsc a dich dänkt und han es chino us em fläschli trunke . bin au gschpannt uf das album... i hoffe hegsch de wenigschtens schöni ferie gha! e scheene gruess us ziiiri!
{-Miss-x-}
02.03.2007 20:00
Hoi du...Easy Page hesch, bi dr Börni simmer zwar gaaanz anderer Mainig aber Gummibärli, After Eight und Chino(!!!) liebi au! Hesch en guete Gschmagg Liebs Griessli
YVE
28.02.2007 20:01
Du seisches, Pause rockt! Naja, han äbe momentan ke Bock, drumm herrscht uf minere Page lääri.. Defür isches bi dier umso interessanter! Ok, zu Music Star sägi ez mal nüt.. Ussert villicht, d Börni isch bis voremene Jahr im glichä Schuelzimmer wie ich gsässe Die Föteli mitem Snow sind mega (vorallem s 2.) und de "Phipae" Schriftzug natürli au. Super! Und dass du Schwyzerörgeli spillsch.. Chapéau! Findi cool! Es Grüessli vo mier
phipä
27.02.2007 12:05
ach hindi... soo gemein!! bi ebä in de feriä gsi und has nid chönnä änderä...drfür machis jetzt! lg
hindi
26.02.2007 15:25
Diin Titel "Go Börni" het jetzt wohl en anderi Bedütig übercho we Du das ursprünglich gmeint hesch... e schöne Tag!
clary80
24.01.2007 23:11
Hey, wow! Voll cooli Siite! Die Pix mit de Gummibärli find i ächt genial! Chom i grad Hunger über... Wiiter so! Grüessli us em AG - Clarissa
hindi
24.01.2007 14:02
Hey find i cool mit em Handörgeli. Würkli überraschend ... Uebrigens wohnt "Dini" Börni ja praktisch nebe mir in Wollyhood, hehe. Die Phipae schrift isch natürli au genial!
Naruto
23.01.2007 21:56
hey ciao Phipä! Super Charts sehni au bi dir =) BÖRNIII!!! HAMMER =)
~#DeViL-dArLiNg#~
16.01.2007 19:01
hejj du! merci für din iitrag.. mach i doch do äu grad eine =] jooo du hesch fröid a helle farbe? joa di musiggschmack isch a no kuuul.. aso duu schönää.. cya
phipä
02.01.2007 15:52
merci! freut mi! dir es guets neus, liebs grüessli!
YVE
30.12.2006 17:45
Oh... Die "Nicht lustig" Bilder find ich imfall eifach de Hammer... Das muess ez mal xeit sii En guete Rutsch is nüä Jahr, Grüessli vo dä Yvonne
phipä
26.12.2006 22:21
hehe, jo, jetzt isch wiehnachtä ummä und ich bi immer noni in wiehnachtsstimmig, aber egal.... jetzt mussi s föteli no änderä =) machs au guet!
eye2
23.12.2006 21:35
Hey! Du machsch wirkli nid sone fröhlichä Idruck, schad!!! Aber ich cha miär öbe vorstelle, wiso. Aber wenns di beruhigt, miär isch au nid nach joyeux noël... Chas immer nunid glaube, dass scho morn Wiehnachte 2006 isch. Machs guät und , Grüässli eye2
hindi
01.12.2006 08:54
ja mir händ dem Aalass am Samschtignamittag ame au so gseit ide jw
phipä
29.11.2006 09:42
hm...üebig am samschtig? what do you mean?
hindi
27.11.2006 08:57
Guete Tag phipä! Jo, geschter han i wieder emol a Dich dänkt... Guet lömmer das . Natirli han i au nid nur LTB gläse, sie sind aber lang parallel zu die drei Fragezeichen und fünf Freunde (oder so ähnlich) und spöter Agatha Christie gloffe... I hoffe, schtartisch nid allzu deprimiert i d'Wuche und hegsch wenigschtens e gueti Uebig gha am Samschtig mit Dine Jungs. Bis bald
phipä
21.11.2006 21:49
schön dass wiederemol öbber gschribä het... hm...jo s thema fuessball lömr glaub zur zit eher chli uf dr sitä... hehe, s A und O vo minä literarischä highlights würdi jetzt nid grad sägä aber doch ä sehr willkommeni abwächslig näb de schuellektüre blibt fascht kei zit meh für anders...schad!! drfür hani news vo mine albumcharts.... sie sin im ufbau, nur d nümmerli z verteilä fallt mr chli schwer...
hindi
20.11.2006 13:08
Hey Phipä! Bin i au wieder emal uf Dinere Page (uf Dinere Siite bin i sowieso, ussert im Fuessball ). Merci für de Link uf mini Lieblings- und Dini Hassmannschaft! Hesch Wort ghalte! Und nachträglich natürli au no alles Gueti zum Geburri! Es paar cooli foti hesch gmacht! Die mit de Gummibärli find i bsunders glunge. LTB sind für mich au mängs Johr s' A und O vo minere Literatur gsi! Han i amigs sehnsüchtig druf gwartet... Weg de persönliche Hitparade chan i ja nüüt säge. Han ja no nöd emal gschafft, e Siite uufzmache . Defür han i scho ein Titel i minere Hitparade...
manuschmid11
19.10.2006 13:12
hallo storch! tolli page wod do hesch! gruess, zwärg
phipä
17.10.2006 22:10
freut mich auch ach ja? fehlt noch eine hitparade? ist mir gar nicht aufgefallen...
Mönch
17.10.2006 12:58
heeeeey, ein M-Budget-gutfinder, LTB-leser und gummibärchenliebhaber, freut mich, willkommen im klub hier fehlt aber noch eine hitparade
phipä
16.10.2006 17:39
so, bi wieder zrugg usem wunderschönä wallis... und hüt scho wieder glangwilt wordä i dr schuel... hehe, jo eye, s bier isch gflossä und au anderi sachä cool dass cho bisch!! lg
eye2
08.10.2006 17:14
Hoi Phipä! Ich hoffe, dass üchi Geburtstagsfiir nu voll grockt hed und s'Biär nur so gflossä isch Diä richtig Musig hender sicher gha! Nu schöni Feriä und bis denn, Grüässli
phipä
04.10.2006 11:48
merci yve... d charts gönd wahrschinlich no es zitli, nögscht wuchä bini in de feriä...
YVE
02.10.2006 15:28
Hey Phipä, Happy Birthday Wünsch der alles Gueti... Gniess diin Tag und due schön fiirä! Grüessli us Schwyz Yve
SportyJohn
30.09.2006 16:54
Schöne seite phipä....... wann kommen die "Charts" drin...bin gespant
phipä
29.09.2006 13:18
schwizerin, s chunnt denn scho mol eini... brucht aber no chli zit!! finds sau schwer mini lieblingsalbä /-singles inere reihefolg ufzlischtä... je nach stimmig chas nr 1 schnäll änderä... lg
phipä
29.09.2006 13:15
merci no musicfreak fürs supporterä... chasch mi jo mol usäforderä wennd willsch! cooli prässeerklärig hesch gschribä, muss sägä
Schwizerin
28.09.2006 21:54
Salut... merci für s'Kompliment, e hitparade vo dir würmi aumol interessiere, will wenigstens vode Bilder her, wod do druf hesch würsimer wohl scho sehr guet gfalle... Gruess, Silvia
Musicfreak
28.09.2006 04:00
Saletti! Mache mr mol e Partie im HT! Bi jetzt din Supporter ;-) Greets vo hinge nach füre!
phipä
27.09.2006 15:49
hehe, jä hindi, ich due denn dir z lieb dr fcz au no druf... gsehsch jo denn wasi drzue schrib
landjeeger
27.09.2006 15:40
Beste Grüsse vom landjeeger ins Oberbaselbiet! Die Page kommt gut!
hindi
27.09.2006 10:25
Hoi phipä! Tja, mit de Links han i zwar e anderi meinig , aber Du kännsch mi ja inzwüsche... Merci für d'Uufnahm i Diin Fründeschreis und e schöne Dag
YVE
26.09.2006 21:53
Ciao Phipä! Dini Links sind scho mal villversprächend... Freu mi uf d volländig vo dere Baustell Grüessli Yve

Um einen Eintrag ins Gästebuch machen zu können, logge dich zuoberst ein.

















ich stell sogar ein bild von mir hier rein, bin ich nicht nett? :)





und zum schluss etwas wahrscheinlich eher unerwartetes: ich spiele schwyzerörgeli! jetzt keine vorurteile bitte =)